Addoor - zavolejte nám Zavolejte nám (+420) 603 470 543

Těsnící límce

Těsnící límce

Těsnící límce Hörmann

Těsnící límce Hörmann chrání zboží před povětrnostními vlivy, brání vzniku průvanu a tím také absenci personálu v důsledku onemocnění a navíc šetří energetické náklady.

Nakládací můstky Hörmann mohou být vybaveny zcela dle požadavků a rozsahu namáhání různými těsnícími límci:

Těsnící límce typu DSE jsou robustním řešením, u kterého jsou přední a zadní rámy flexibilně vzájemně spojené pomocí vodících nebo nůžkových ramen.

Těsnící límce typu DTS jsou dimenzovány pro vysoké zatížení. Na výběr v provedení určeném pro rampy a vozovky, v provedení s vodícími a nůžkovými rameny a dále v provedení s pevnou konstrukcí.

Nafukovací těsnící límce typu DAS-3 lze nafouknout a tím garantují v klimatizovaných halách a při překládce zboží citlivého na teplotní rozdíly perfektní utěsnění.

Polštářové těsnící límce jsou určené pro speciální použití. Jsou naplněné pěnou a společně s nárazníkovými (tlumícími) vzduchovými komorami poskytují rovněž dokonalý obvodový uzávěr.

Nabízíme mnoho různých typových provedení.

Plachtové těsnící límce typu DDF

Jednoduché a velmi flexibilní Pěnou naplněné boční polštáře s plachtami na nájezdové straně, obzvláště odolnými vůči roztržení, jsou jako dělané pro intenzivní rozřaďovací provoz.

Konstrukce neobsahuje tyčové ústrojí, a proto ji lze velmi snadno a rychle namontovat!

Zvlášť flexibilní střešní konstrukce Při vykládání vysokých nákladních automobilů nebo napumpování vozidel Jumbo do výšky se střecha flexibilně přizpůsobí a přizdvihne. Nic se tedy nemůže poškodit. Ani na těsnícím límci, ani na nákladním automobilu.

Konstrukční a kvalitativní charakteristiky

  • Boční polštáře jsou naplněné polyuretanovou pěnou (100% bez freonů) a tvoří společně se stabilním multiplexním rámem velmi odolnou jednotku.
  • Plachty jsou vysokofrekvenčně svařené s bočním obložením polštářů a díky tomu jsou také mimořádně odolné.
  • Čelní plachta S bouřkovou sadou
  • Boční plachty Na každé straně s 1 pruhem pro najíždění
  • Horní obložení S integrovaným dešťovým žlabem
  • Barvy umělohmotných plachet Grafitověčerná (dle vzoru RAL 9011)
  • Barva pruhů pro najíždění Provozní bílá (dle vzoru RAL 9016)
  • Vybavení na přání Číslo na čelní plachtě
  • Konstruováno podle všech příslušných právních směrnic a norem

Plachtové těsnící límce typu DSE

Stabilní, flexibilní a odolné vůči roztržení

Stabilní, flexibilní konstrukce a speciální plachty, odolné vůči roztržení a s velmi vysokou příčnou pevností, se dobře přizpůsobí všem velikostem nákladních automobilů, a proto je jejich použítí zcela univerzální.

Konstrukce s vodícími nebo nůžkovými rameny Přední a zadní rám není spojen napevno, ale vzájemně velmi flexibilním způsobem pomocí vodících nebo nůžkových ramen. Obě z možných spojení zabraňují díky své flexibilitě škodám, způsobenými nárazy a v případě nepřesného přistavení vozidla zajišťují i nadále účinné utěsnění.

Konstrukce s vodícími rameny je vybavena bezpečnostními řetězy.

Konstrukce s nůžkovými rameny vždy po každém nakládání opět pevně napne obložení. Je to dlouhodobá záruka dobrého vzhledu těsnícího límce.

Atypická provedení Kromě flexibilních verzí s vodícími a nůžkovými rameny mohou být těsnící límce DSE dodávány také pro výklenky nebo jako pevná konstrukce s montážní hloubkou 500 mm.

Konstrukční a kvalitativní charakteristiky

  • Čelní plachta S bouřkovou sadou
  • Boční plachty Na každé straně se 4 pruhy pro najíždění
  • Horní obložení S integrovaným dešťovým žlabem
  • Vybavení na přání Číslo na čelní plachtě Rohové těsnění po obou stranách

Plachtové těsnící límce typu DTS

Co je silně namáháno, to musí také dlouho vydržet. Kde se po celý den nakládá, tam jsou těsnící límce Hörmann typu DTS se svými vysoce kvalitními plachtami tím správným rozhodnutím. V provedeních na rampu nebo na vozovku jsou předurčeny pro všechny velikosti nákladních automobilů.

Enormě odolné vůči roztržení a oděru. Boční plachty a čelní plachta jsou vyrobené z polyesteru se speciální tkaninovou vložkou a integrovanými, pozinkovanými listovými pružinami z oceli.

Vše je vysokofrekvenčně svařené a nikoli jak je tomu v mnohých případech jen sešité! Právě toto propůjčuje plachtám jejich velkou napínací sílu, pevnost a oděruvzdornost.

S vodícími nebo nůžkovými rameny. Těsnící límce typu DTS jsou flexibilně dimenzovány a stejně jako těsnící límce typu DSE dodávány s vodícími nebo nůžkovými rameny. Provedení pro vozovku je vždy vybaveno nůžkovými rameny.

Atypická provedení Na přání je možná také pevná konstrukce nebo montáž do výklenku.

Konstrukční a kvalitativní charakteristiky

  • Třístranný přední a zadní rám a rovněž rámové spojení (vodící nebo nůžková ramena) jsou vyrobeny ze žárem pozinkovaných ocelových profilů.
  • Střechovitý tvar se sklonem 50 mm. Upevnění plachty pomocí šroubovaných rohových profilů z eloxovaného hliníku, mořeného v přírodním odstínu (E6/EV1).
  • Čelní plachta: Od 1000 mm s bouřkovou sadou a 2 pruhy pro najíždění
  • Boční plachty: Na každé straně se 4 pruhy pro najíždění
  • Horní obložení: S integrovaným dešťovým žlabem
  • Rohový těsnící polštář: Černý, na obou stranách dole u bočních plachet

Nafukovací těsnící límce typ DAS-3

Vysoká kvalita, Dlouhá životnost. Nafukovací límce Hörmann se vždy přesně přizpůsobí různým velikostem nákladních automobilů. Poskytují tudíž vynikající utěsnění a dalekosáhle brání pronikání vnějších teplot do prostoru haly. Tento těsnící límec se doporučuje v provedení na rampu především pro chladírny a při delších dobách nakládky zboží, které je citlivé na teplotní rozdíly a dodává se také v provedení na vozovku.

Přednost tohoto systémuTeprve poté, kdy je nákladní automobil přistaven k rampě, nafoukne ventilátor těsnící límce okolo vozidla a zcela tak utěsní nakládací prostor. Po ukončení nakládacího procesu a vypnutí ventilátoru se polštáře opět stáhnou do stran pomocí napínacího lana, umístěného uvnitř, nahoru pomocí protizávaží. Utěsnění a uvolnění po naložení a vyložení trvá jen několik sekund.

    Ventilátor s dvojím využitím

  • 1. Ventilátor (230 V) nafoukne vzájemně spojené polštáře. O udržení konstantního tlaku se starají drobné vzduchové otvory na spodních stranách horních a bočních polštářů.
  • 2. Uspořádání těchto vzduchových otvorů zároveň zajišťuje odfoukávání vody ze střechy nákladního automobilu. Ventilátor je umístěn pod sendvičovou střechou, kde je chráněn před možným najetím.

Konstrukční a kvalitativní charakteristiky

  • Střešní a boční obložení Z tepelně izolovaných ocelových panelů (tloušťka 20 mm) s rohovými profily z eloxovaného hliníku, se zaoblenými hranami ve vzhledu Softline.
  • Flexibilní čelní pruhy Dvouvrstvá, elastická nosná tkanina z polyesterových monofilních vláken, na obou stranách potažená vrstvou PVC, silnou cca. 3 mm./li>
  • Polštáře z PVC Z dlouhodobě elastického, vysokofrekvenčně svařeného PVC, odolného vůči povětrnostním vlivům

    Vybavení na přání

  • Číslo na čelní plachtě
  • Doplňková odvíjecí plachta, elektrická (místo dlouhého horního polštáře)

Polštářové těsnící límce typu DAK/DFH/DFC/DAH

Zde je nutná konzultace. Při použití polštářových těsnících límců Hörmann se musí všeobecně ujasnit následující: Jak vypadá vlastní vozový park? Jaké druhy nákladních automobilů jsou většinou přistavovány? Neboť všechno musí perfektně "pasovat".

Optimální jsou přitom nákladní automobily s pevnou nástavbou, ale bez horní sklopné lišty.

Jsou-li k dispozici nutné předpoklady, nabízejí polštářové těsnící límce velmi dobré podmínky pro nakládání výměnných a posuvných kontejnerů.

Typ DAK-3 se speciálně kombinovanými těsnícími prvky se doporučuje zejména pro zavěšené zboží jako jsou textilie nebo např. zásilky masa v chladících vozech.

Bezpečně přistavené, dobře utěsněné Za účelem nakládky a vykládky dojede nákladní automobil s již otevřenými dveřmi k pěnovým polštářům, které jsou tvořené vzduchovými komorami a při najíždění vozidla se stlačí 50 mm. Horní těsnění závisí na typu (viz varianty provedení). Nájezdové nárazníky chrání fasádu a nákladní automobil před poškozením.

    Konstrukční a kvalitativní charakteristiky

  • Polštáře jsou naplněné PU pěnou, zcela bez freonů, a díky integrovaným vzduchovým komorám jsou ještě flexibilnější.
  • Společně se stabilním multiplexním rámem a vysoce kvalitním opláštěním z umělohmotných plachet, které jsou vyztužené tkaninou (620 g/m)

Chci se nezávazně poptat