Těsnící límce Hörmann chrání zboží před povětrnostními vlivy, brání vzniku průvanu a tím také absenci personálu v důsledku onemocnění a navíc šetří energetické náklady.
Nakládací můstky Hörmann mohou být vybaveny zcela dle požadavků a rozsahu namáhání různými těsnícími límci:
Těsnící límce typu DSE jsou robustním řešením, u kterého jsou přední a zadní rámy flexibilně vzájemně spojené pomocí vodících nebo nůžkových ramen.
Těsnící límce typu DTS jsou dimenzovány pro vysoké zatížení. Na výběr v provedení určeném pro rampy a vozovky, v provedení s vodícími a nůžkovými rameny a dále v provedení s pevnou konstrukcí.
Nafukovací těsnící límce typu DAS-3 lze nafouknout a tím garantují v klimatizovaných halách a při překládce zboží citlivého na teplotní rozdíly perfektní utěsnění.
Polštářové těsnící límce jsou určené pro speciální použití. Jsou naplněné pěnou a společně s nárazníkovými (tlumícími) vzduchovými komorami poskytují rovněž dokonalý obvodový uzávěr.
Nabízíme mnoho různých typových provedení.
Jednoduché a velmi flexibilní Pěnou naplněné boční polštáře s plachtami na nájezdové straně, obzvláště odolnými vůči roztržení, jsou jako dělané pro intenzivní rozřaďovací provoz.
Konstrukce neobsahuje tyčové ústrojí, a proto ji lze velmi snadno a rychle namontovat!
Zvlášť flexibilní střešní konstrukce Při vykládání vysokých nákladních automobilů nebo napumpování vozidel Jumbo do výšky se střecha flexibilně přizpůsobí a přizdvihne. Nic se tedy nemůže poškodit. Ani na těsnícím límci, ani na nákladním automobilu.
Konstrukční a kvalitativní charakteristiky
Konstruováno podle všech příslušných právních směrnic a norem
Stabilní, flexibilní konstrukce a speciální plachty, odolné vůči roztržení a s velmi vysokou příčnou pevností, se dobře přizpůsobí všem velikostem nákladních automobilů, a proto je jejich použítí zcela univerzální.
Konstrukce s vodícími nebo nůžkovými rameny Přední a zadní rám není spojen napevno, ale vzájemně velmi flexibilním způsobem pomocí vodících nebo nůžkových ramen. Obě z možných spojení zabraňují díky své flexibilitě škodám, způsobenými nárazy a v případě nepřesného přistavení vozidla zajišťují i nadále účinné utěsnění.
Konstrukce s vodícími rameny je vybavena bezpečnostními řetězy.
Konstrukce s nůžkovými rameny vždy po každém nakládání opět pevně napne obložení. Je to dlouhodobá záruka dobrého vzhledu těsnícího límce.
Atypická provedení Kromě flexibilních verzí s vodícími a nůžkovými rameny mohou být těsnící límce DSE dodávány také pro výklenky nebo jako pevná konstrukce s montážní hloubkou 500 mm.
Konstrukční a kvalitativní charakteristiky
Co je silně namáháno, to musí také dlouho vydržet. Kde se po celý den nakládá, tam jsou těsnící límce Hörmann typu DTS se svými vysoce kvalitními plachtami tím správným rozhodnutím. V provedeních na rampu nebo na vozovku jsou předurčeny pro všechny velikosti nákladních automobilů.
Enormě odolné vůči roztržení a oděru. Boční plachty a čelní plachta jsou vyrobené z polyesteru se speciální tkaninovou vložkou a integrovanými, pozinkovanými listovými pružinami z oceli.
Vše je vysokofrekvenčně svařené a nikoli jak je tomu v mnohých případech jen sešité! Právě toto propůjčuje plachtám jejich velkou napínací sílu, pevnost a oděruvzdornost.
S vodícími nebo nůžkovými rameny. Těsnící límce typu DTS jsou flexibilně dimenzovány a stejně jako těsnící límce typu DSE dodávány s vodícími nebo nůžkovými rameny. Provedení pro vozovku je vždy vybaveno nůžkovými rameny.
Atypická provedení Na přání je možná také pevná konstrukce nebo montáž do výklenku.
Konstrukční a kvalitativní charakteristiky
Vysoká kvalita, Dlouhá životnost. Nafukovací límce Hörmann se vždy přesně přizpůsobí různým velikostem nákladních automobilů. Poskytují tudíž vynikající utěsnění a dalekosáhle brání pronikání vnějších teplot do prostoru haly. Tento těsnící límec se doporučuje v provedení na rampu především pro chladírny a při delších dobách nakládky zboží, které je citlivé na teplotní rozdíly a dodává se také v provedení na vozovku.
Přednost tohoto systémuTeprve poté, kdy je nákladní automobil přistaven k rampě, nafoukne ventilátor těsnící límce okolo vozidla a zcela tak utěsní nakládací prostor. Po ukončení nakládacího procesu a vypnutí ventilátoru se polštáře opět stáhnou do stran pomocí napínacího lana, umístěného uvnitř, nahoru pomocí protizávaží. Utěsnění a uvolnění po naložení a vyložení trvá jen několik sekund.
Ventilátor s dvojím využitím
Konstrukční a kvalitativní charakteristiky
Vybavení na přání
Zde je nutná konzultace. Při použití polštářových těsnících límců Hörmann se musí všeobecně ujasnit následující: Jak vypadá vlastní vozový park? Jaké druhy nákladních automobilů jsou většinou přistavovány? Neboť všechno musí perfektně "pasovat".
Optimální jsou přitom nákladní automobily s pevnou nástavbou, ale bez horní sklopné lišty.
Jsou-li k dispozici nutné předpoklady, nabízejí polštářové těsnící límce velmi dobré podmínky pro nakládání výměnných a posuvných kontejnerů.
Typ DAK-3 se speciálně kombinovanými těsnícími prvky se doporučuje zejména pro zavěšené zboží jako jsou textilie nebo např. zásilky masa v chladících vozech.
Bezpečně přistavené, dobře utěsněné Za účelem nakládky a vykládky dojede nákladní automobil s již otevřenými dveřmi k pěnovým polštářům, které jsou tvořené vzduchovými komorami a při najíždění vozidla se stlačí 50 mm. Horní těsnění závisí na typu (viz varianty provedení). Nájezdové nárazníky chrání fasádu a nákladní automobil před poškozením.
Konstrukční a kvalitativní charakteristiky